Nietrafiony zakup? Spokojnie! Zwróć przesyłkę do sklepu szybko i wygodnie w apce InPost Mobile

Każdemu mogą zdarzyć się nietrafione zakupy przez internet. Zły rozmiar? Nie ten kolor? A może zamówiony produkt wygląda trochę inaczej niż na zdjęciach? Spokojnie... W InPost mamy na to rozwiązanie!

Bezpłatny zwrot w kilka kroków

Teraz paczkę do partnerskiego sklepu zwrócisz w aplikacji InPost Mobile – szybko, wygodnie i bez kolejek w dowolnym Paczkomacie! Dodatkowo, nie musisz drukować etykiety!

Do tej pory, klienci mogli zwracać swoje przesyłki na platformie SzybkieZwroty.pl. Teraz nie tylko ulepszyliśmy dostępną dotychczas stronę internetową, ale również dodaliśmy tę innowacyjną funkcjonalność do aplikacji InPost Mobile.

Kolejna funkcja w aplikacji InPost Mobile

Przeniesienie zwrotów do aplikacji to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – aż 76% z nich woli robić zakupy na swoich smartfonach. Dzięki nowej funkcji w aplikacji InPost Mobile, dajemy klientom możliwość dokonania zwrotu tą samą drogą, czyli przy użyciu ich ulubionego narzędzia – telefonu.

Aplikacja została wzbogacona o zakładkę „Zwracam” oraz przycisk „Zwróć” dostępny w menu dolnym.

Jak W KILKU KROKACH zwrócić przesyłkę do sklepu internetowego?

  1. W dolnym menu aplikacji wybierz ikonę ZWRÓĆ

W sekcji „Wyszukaj sklep” zacznij wpisywa  nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić przesyłkę. Lista obejmuje sklepy, które oferują bezpłatną usługę zwrotu w ramach współpracy z InPost. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, którą znajdziesz poniżej pola wyszukiwania. 

  1. Wypełnij formularz zwrotu   

Uzupełnij formularz zwrotu i kliknij “zwróć przesyłkę”. Jeśli wybrany przez Ciebie sklep nie wymaga akceptacji zwrotu, to tyle – Twój zwrot został zgłoszony! Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.  

  1. Poczekaj na akceptację zwrotu przez sklep 

W przypadku wymaganej akceptacji zwrotu przez sklep, po wypełnieniu formularza, poczekaj na potwierdzenie. Powiadomienie otrzymasz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail, kiedy zwrot będzie można już nadaćw Paczkomacie.   

  1. Przygotuj paczkę ze zwrotem 

Spakuj i zabezpiecz przesyłkę. Jeśli używasz tego samego pudełka (zachęcamy, by być eko i zero waste!), usuń starą etykietę. Nie musisz drukowaćżadnej nowej etykiety - wystarczy, że odręcznie napiszesz kod zwrotu na paczce.    

  1. Nadajzwrotw Paczkomacie   

Z przygotowaną paczką udaj się do dowolnego Paczkomatu. W czytniku w Paczkomacie zeskanuj kod QR z aplikacji lub wybierz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpisz kod zwrotu. Skrytka otworzy się automatycznie! Teraz włóż paczkę do skrytki.

Gotowe! Paczka ze zwrotem nadana – w kilka sekund, bez zbędnych etykiet i za pomocą jednego narzędzia – aplikacji InPost Mobile! W aplikacji możesz też wygodnie śledzić podróż powrotną swojej przesyłki.

Zwracaj tak, jak chcesz – w aplikacji lub na SzybkieZwroty.pl!

Poza dodaniem nowej funkcjonalności do aplikacji mobilnej, odświeżyliśmy również stronę SzybkieZwroty.pl, dzięki czemu nasi klienci będą mogli jeszcze szybciej i wygodniej dokonać zwrotu. Strona jest teraz jeszcze bardziej przejrzysta i intuicyjna - sprawdźcie sami!

W InPost zależy nam na tym, aby korzystanie z Paczkomatów było jeszcze prostsze i wygodniejsze – dla wszystkich! Właśnie dlatego słuchamy naszych klientów i na bieżąco wzbogacamy nasze usługi o nowe funkcjonalności. Proces zwrotu przesyłki w aplikacji jest bezpieczny, intuicyjny i transparentny oraz wsparty przyjazną komunikacją statusową.

Nie masz jeszcze aplikacji InPost Mobile? Pobierz ją już teraz i ciesz się wszystkimi funkcjami!

Więcej możesz z InPost Mobile!