
Ruszyła kampania #WybieramSlaskie zaplanowana w ramach I Filaru Śląskiego Pakietu dla Turystyki. Pierwsze spoty zostały zaprezentowane 1 lipca na konferencji prasowej w Parku Śląskim. Nasi bohaterowie promują w nich: Beskidy, Szlak Zabytków Techniki, Szlak Kulinarny Śląskie Smaki, Stadion Śląski i Szlak Paulinów.
Wśród bohaterów kampanii „Wybieram Śląskie” znaleźli się: Bracia Golec, Adam Małysz, Tomasz Rożek, Witold Bańka, Justyna Święty Ersetic, Remigiusz Rączka, zespół Carrantouhill, Krzysztof Wielicki, Beskidzka i Jurajska grupa GOPR oraz Ojcowie Paulini z Jasnej Góry.
Kampania jest częścią „Śląskiego pakietu dla turystyki”, który ma wesprzeć branże turystyczną w regionie. Wartość projektu to 3,5 mln zł. Pakiet zakłada nie tylko wsparcie finansowe, ale i promocję obiektów oraz atrakcji turystycznych znajdujących się na terenie województwa śląskiego. Celem jest przyciągnięcie turystów, odbudowanie rynku turystycznego i pokazanie, że Śląskie jest bezpieczne, atrakcyjne i urozmaicone geograficznie i kulturowo.
Włączając się w ideę w/w akcji prosimy o promowanie i udostępnianie filmików na swoich stronach społecznościowych.
Z Powiatu Żywieckiego jako pierwsi zapraszają Bracia Golec:
https://www.facebook.com/slaskie/videos/2598440790416416/