Zapraszamy uczniów szkół podstawowych do udziału w Ogólnopolskim Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym, którego organizatorami są: Polski Związek Motorowy, Komenda Główna Policji, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego.

Turniej BRD obejmuje cykl eliminacji (od klasowych do ogólnopolskich) z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym i ma na celu propagowanie wśród uczniów bezpiecznego i kulturalnego zachowania w ruchu drogowym oraz poznawanie zasad udzielania pomocy przedmedycznej.

Turniej obejmuje szereg konkurencji: test z przepisów ruchu drogowego, pomoc przedmedyczną, jazdę w miasteczku ruchu drogowego oraz pokonanie rowerowego toru przeszkód.

Jeśli chcą Państwo, by drużyna Waszej szkoły wzięła udział w turnieju, prosimy o przesłanie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zgłoszenia drużyny.

Termin zgłaszania drużyn upływa 24 marca 2022 r.

Po zamknięciu listy zgłoszeń na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Żywcu opublikowana zostanie informacja o terminach eliminacji międzyszkolnych, które przeprowadzone zostaną w budynku Komendy Powiatowej Policji w Żywcu Al. Piłsudskiego 52. Przeprowadzenie eliminacji międzyszkolnych planowane jest pod koniec marca br.

Regulamin tegorocznego Turnieju znajdą Państwo na stronie internetowej Polskiego Związku Motorowego.

Zgodnie z regulaminem uczestnicy GRUPY I Turnieju (uczniowie 10-12 lat (rocznikowo)) muszą posiadać i przedstawić do wglądu:

  • kartę rowerową,
  • legitymację szkolną,
  • pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
  • zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.

W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są czteroosobowe (2 dziewczynki i 2 chłopców) drużyny danej szkoły, reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju.

Zgodnie z regulaminem uczestnicy GRUPY II Turnieju (pozostali uczniowie) muszą posiadać i przedstawić do wglądu:

  • kartę rowerową lub prawo jazdy kat. AM,
  • legitymację szkolną,
  • pisemną zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
  • zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.

W wyniku eliminacji szkolnych tworzone są trzyosobowe drużyny danej szkoły, reprezentujące ją w dalszych etapach Turnieju.

Wszelkich informacji na temat Turnieju udziela mł. asp. Jolanta Frydel pod numerem 47 857 22 95.

Serdecznie zapraszamy!!!